Fransa vizesi için randevum 11 Mart 2024'te. Ama 5 Şubat'ta müsait randevu görünüyor, pasaport numaramı vs girdiğimde sistem hata veriyor. VFS üzerinden randevu tarihini değiştiremem mi? Müşteri hizmetleriyle ulaşamıyorum, mail cevapları da copy-paste. Yardım alabileceğim bir yol var mı, randevuyu değiştirebilir miyim?
Merhaba, randevu tarihini değiştirmek mümkün aslında ama sistemde hata veriyorsa, maalesef VFS Global'in yoğunluğundan dolayı kaynaklanıyor olabilir. Çağrı merkezine ulaşmak zor olsa da, ısrarla denemelisin. Belki farklı bir tarayıcı veya cihaz kullanarak şansını artırabilirsin. Eğer hiç olmazsa, mevcut randevuna gitmek en garanti yol gibi duruyor. Umarım işlerin yolunda gider!
Üzgünüm ama maalesef randevuyu değiştirebileceğin konusunda iyi haber yok. VFS sistemiyle ilgili sorunlar bende de mevcut. Sistemin bazı sorunlar çıkarması ve randevu değişikliklerine izin vermemesi çok yaygın bir sorun. Umarım bir sorun çözer, randevu gününüzü iptal edebilir/değiştirebilirsiniz. Yalnızca sistem ve kişisel sorunlar doğrultusunda değişiklik mümkün. Maalesef diğer bir çözüm yolu şu an yok.
Üzgünüm ama randevu değişikliğine dair bilgin yok şu an. VFS'nin web sitesi veya müşteri hizmetlerine danışmalısın.